Jako
pracodawca, szybko zauważyłem, że wiele osób, które dotychczas nie miały
problemu z komunikacja z klientem, nie posiadają odpowiedniej formy,
prowadzenia dyskusji na określonym poziomie.
Wiem co mówię, jeśli mój
przedstawiciel handlowy nie osiąga odpowiednich profitów, to nie jest na swój
sposób skuteczny, w takich sytuacjach można go zastąpić, kimś, kogo motywacja
jest znacznie większa. Ale to zawsze jest przecież uciążliwe, nie można całego
czasu firmy poświęcić tylko na rekrutowanie ludzi.. trzeba też się skupić na
działalności operacyjnej.. Dlatego ten problem jest ważny.
Można także wykonać
zupełnie inne posunięcie, pewnie ciekawi ciebie jakie? Przeprowadzić asertywność szkolenie, które po części odbuduje taką osobę, i zmieni jej podejście do
problemu, z jakim w tym momencie się zmagamy. Zazwyczaj tego typu szkolenia są
bardzo skuteczne, zauważyłem na przestrzeni ostatnich lat, że znacznie
podwyższają formę wypowiedzi czy nawiązania kontaktu z potencjalnym klientem.
Oczywiście, takie szkolenie jest warte wydanych na ten cel pieniędzy, a trener,
jest osobą, posiadającą odpowiednią wiedzę na ten temat. Takie specyficzne
szkolenie, pierwszy raz zdecydowałem się przeprowadzić dla swojej grupy
sprzedażowej w zeszłym roku, nie wierzyłem w żaden fikcyjny kryzys, a
przerażały mnie wyniki finansowe.
Zaraz po jego ukończeniu, dostrzegłem, że
ludzie posiadają w sobie, nie tylko chęci do pracy, lecz także optymizm, i
pewną wolę osiągania jak najlepszych efektów. Do tego, stali się bardziej
skuteczni w swoich działaniach. Przedstawiłem oczywiście, wyłącznie jedną z
opcji, jaka jest możliwa do wykorzystania, tutaj już od potencjalnego
zainteresowanego, będzie zależeć który wariant wybierze, jest ich wiele, ale
czy wszystkie gwarantują aż tak wiele?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz