sobota, 27 października 2012

Kilka słów, o szkoleniach sprzedażowych


Chciałbym wyrazić swoją opinię, na temat szkoleń dla handlowców czy sprzedawców, w których brałem w ostatnim kwartale udział. Jestem niemal pewien, że każdy uczestnik takiego kursu, był z niego zadowolony, a jeśli nawet nie, to wina leży nie tylko po stronie osób prowadzących szkolenia sprzedażowe, tylko na nieumiejętnym wyciągnięciu odpowiednich wniosków. 

Zapewniam jednak, że wszyscy na tym zyskali, ja sam i mój pracodawca, bardzo sobie je chwalimy, choć oboje byliśmy sceptycznie nastawieni, był nawet wewnętrzny bunt, ale w końcu osiągnęliśmy consensus. Z początku nawet zdecydowałem się za szkolenia sprzedaż, zapłacić z własnych pieniędzy, lecz po czasie, mój pracodawca, uznał to za absurd. Muszę przyznać, ze jestem zaskoczony, rozmachem jaki uczestniczył podczas tego kursu, otrzymywałem najświeższe informacje, na temat technik sprzedaży produktów oraz usług, pochodzące z całego świata. 

Takie informacje to ogromny potencjał, jeszcze przekazane przez kogoś posiadającego odpowiednie zdolności, do motywowania ludzi, jest czymś wartym uwagi, oraz co najważniejsze pieniędzy, bo w tym kontekście oczywiście rozmawiamy. Nigdy jednak, nie sądziłem, że w ramach tak niewielkiej ceny, uzyskam tak kompleksową usługę, przyznam się szczerze, że po zakończonym szkoleniu czułem niedosyt, jednak tylko z tego powodu, że skończyło się tak szybko. 

Atmosfera jest niesamowita, sam przyznam, że panuje zdrowe podejście, prawie wśród wszystkich uczestników, znaleźliśmy się przecież w tym miejscu, z niemal tego samego powodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz