sobota, 20 października 2012

Tego trzeba było, moim pracownikom


Oczekiwałem lepszych efektów, jeśli chodzi o sprzedaż moich produktów, jednak widziałem po swoich przedstawicielach handlowych, że brakuje im popularnej pary. 

Owszem, w takich sytuacjach można ich bardziej zmotywować, mało tego, straszyć ich utratą pracy, a nawet znaleźć nowych pracowników, jednak wszelkie tego typu działania, nie mają moim zdaniem, żadnego sensu. Wiedziałem, że istnieją szkolenia dla handlowców, ja nigdy w takim nie uczestniczyłem, jednak postanowiłem zainwestować, i wysłać na nie, kilku moich pracowników. 

Nigdy ie sądziłem że szkolenia sprzedażowe, będą tak skuteczne, oczywiście słyszałem, że przynoszą efekty, lecz nie aż takie. Pewnie, że mógłbym je zachwalać, tylko po to, by przy następnej okazji, wyciągnąć jakiś atrakcyjny rabat, jednak nie robię tego z dla profitów, bynajmniej nie takich, może jakiś pracodawca, przechodzi taki sam problem jak moja osoba w przeszłości. 

Niestety, nie miałem nikogo, kto by wiedział jak go rozwiązać, a przecież powinniśmy w jakikolwiek sposób się wspierać, według mnie, to dobra opcja na to, by podzielić się kawałkiem doświadczenia. W dzisiejszych czasach, trzeba inwestować w swoich pracowników, pewnie, że każdy by chciał, aby nie było takiej potrzeby, jednak gdy występuje, trzeba jak najszybciej dostosować się do panującej sytuacji. 

Obecnie, planuje, wysłać na kolejny cykl szkoleń, swoich menadżerów, którzy od kilku lat, z niecierpliwością na nie oczekiwali, nie potrzebnie tylko, zbyt długo wstrzymywałem się, z zaspokojeniem, ich zawodowych chęci, rozwijania się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz